Nowe czasopismo Wydawnictwa Egmont ma tytuł sugerujący niezależne, sekretne treści - „Roblox. Nieoficjalny magazyn” to wprowadzenie w świat wciągającej gry sieciowej. Wspólnie tworzona przez społeczność graczy jest w swoim zamierzeniu bezpiecznym miejscem do poznawania innych graczy, nawiązywania znajomości, a także kreatywnych działań, bo dzięki programowi Roblox Studio młodzi użytkownicy mogą sami spróbować swych sił w tworzeniu gier, przygód, własnych scenariuszy.
Nie wszyscy przychylnie patrzą na gry komputerowe - zarzuca się tego typu rozrywce propagowanie przemocy, tworzenie nierealistycznej wizji świata. Łatwo się uzależnić i poświęcać coraz więcej czasu bytności w wirtualnym świecie. Ale nie tylko gry są groźne - media społecznościowe, Internet sam w sobie potrafią odciągać od obowiązków, ograniczać wszelkie aktywności. Co do Robloxa, to ma on przewagę nad innymi grami wynikającą z jego opcji. W swym zamierzeniu jest to gra edukacyjna, ważnym aspektem jest także kooperacją, a kolejny pozytyw to możliwość twórczych działań, realizacji własnych pomysłów.
Młodzi użytkownicy mogą opracować swoją koncepcję, ubrać ją w ciekawą formę i zaproponować innym - to cieszy i budzi dumę. Siłą rzeczy takich gier jest niemało, wszak już w ubiegłym roku społeczność Robloxa przekroczyła 100 milionów!
Jak się zorientować w tej nieprzebranej mnogości propozycji? Jak znaleźć coś dla siebie? Podpowiedzi znajdą fani na stronach tego dwumiesięcznika. Jego autorzy proponują ciekawe, mniej znane gry, ale też i te najpopularniejsze, wręcz kultowe w kategorii obby, zdradzają patenty i kody, by gry dawały więcej satysfakcji. Jeśli zaś w głowach zacznie kiełkować świetny pomysł na nową grę, wówczas lektura dostarczy narzędzi do jej stworzenia - co jest kluczowe, by zaciekawić? Jak rozwiązać kwestie techniczne? W jaki sposób nadać pracy intrygującą formę? Od tej pory praca z Roblox Studio stanie się bardziej satysfakcjonująca!
Adresaci tego czasopisma z pewnością docenią także strony poświęcone rozrywce - a jest ich niemało! Wszak logiczne myślenie i obserwacją zawsze są w cenie, a szczególnie przydają się, gdy kolekcjonujemy kolejne wykonane zadania czy pokonanych przeciwników;)
Niegdyś na ścianach w pokojach nastolatków wisiały plakaty muzycznych gwiazd czy aktorów, dziś z pewnością do kręgu ulubieńców należą postacie z gier, a dzięki dołączonym do czasopisma plakatom idole mogą ozdabiać azyl młodego graczy i być deklaracją dotyczącą jego pasji (przyznajemy, że są naprawdę ok:)).
Katarzyna i dziewczynki
"Roblox"
Wydawnictwo: Egmont
Oprawa: miękka
Liczba stron: 52
Format: 21x29,7 cm
EAN: 977265823800501
Komentarze
Prześlij komentarz
Inna Bajka dziękuje :)